Afleiding

09-03-2015 10:32

Gister een hele fijne dag gehad met lieve mensen om me heen
We zijn wezen darten, heerlijke afleiding
Fijn kunnen praten met mensen over de situatie
En natuurlijk een beetje mijn blog bekend maken ;-p

Vanochtend een mailtje terug gehad van mijn verloskundige
Ik had hun gevraagd of zij iets wisten wat ik met deze situatie kon doen
Ze vonden het super dat ik al zo enthousiast was, en ja helaas ben ik al ervaringsdeskundige, maar het is altijd fijn als ik anderen ermee kan helpen

Het begint een beetje dubbel te worden
Omdat ik aan mezelf niks merk is het nog lastig om het allemaal te bevatten
Dat zal waarschijnlijk pas zijn als alles achter de rug is
Het is nu een grote flow

Morgen eindelijk the big day
Dan kunnen we verder
Een einde aan het ongeduld, afwachtendheid en onzekerheid