Dag na het telefoontje

08-03-2015 01:45

Het was toch even schrikken
We hadden het wel verwacht, maar zo snel...Nee dat zeker niet

De antistoffen zijn actief in mijn lichaam (65%)
Mijn partner moest ook bloedprikken en daar wachten we nog steeds op de uitslag
Aan de hand daarvan weten we pas eigenlijk meer

De verloskundige had al contact gehad met de gyneacoloog en die wou ons zo snel mogelijk zien
Die afspraak staat voor 10-03-'15

Ook heeft ze contact gehad met het LUMC Leiden
Daar moest ik met Kian(mijn jongste) zijn zwangerschap ook heen
Daar hebben wij een afspraak staan voor 14-04-'15

Maar gelukkig tussendoor hebben we nog een niet medische afspraak bij de verloskundige
Dat wou ik wel graag, blijft het toch nog een beetje "normaal"
Die afspraak staat voor 20-03-'15

Gelukkig heb ik fijne vrienden om me heen waar ik toch goed kan praten over de situatie
En ook met mijn partner kan ik er goed over praten
Ook is het voor hem zeker spannend, het is voor hem de eerste keer dat hij hiermee te maken krijgt
Door mijn vorige ervaring aan hem te vertellen hoop ik hem zo een beetje voor te kunnen bereiden voor wat er eventueel kan komen

Mede door mijn lieve vriendin ben ik met deze blog begonnen
Zo kan ik mijn verhaal kwijt en hoop ik in de toekomst andere vrouwen ermee te kunnen helpen