Update blog/ Leiden

15-04-2015 13:29

Het is alweer even geleden dat ik een blog heb geschreven
We waren heerlijk aan het genieten van de kleine wonder en natuurlijk al wat bezig in het kamertje
Vorige week hadden we nog een afspraak staan in het Gemini hier in den Helder
Daar was de bloeduitslag (ik moet om de 2 weken bloedprikken) net als de keer ervoor 55%
Het is een indicatie dus dat wil ook weer niet zoveel zeggen
De kleine deed het toen ook nog steeds super goed!
Dat is natuurijk het belangrijkste om te horen

Gister moesten we naar Leiden
Na een lange zit van 1,5 uur waren we er
Het is was vreemd, het was bekend voor mij, en alles kwam weer naar boven van mijn jongste zoontje, heel bizar
Na wachten gingen ze eerst naar de kleine kijken (alweer, wat zeker niet erg is)
Het groeit nog steeds goed (rond het gemiddelde)
Ze hadden het hoofdje gemeten en gekeken naar het hartje wat goed klopte
Wat was dat prachtig om te zien, net een vogeltje wat vladdert met zn vleugels.
Ook weten wij al wat het gaat worden, dat kon ze duidelijk zien
(apparatuur daar kan onwijs goed inzoemen)
Dit houden wij natuurlijk nog wel even geheim hahahahah

Maar ook nu weer was alles goed!
Geen teken van bloedarmoede

Na nog eens wachten hadden we nog even een gesprek met de gyneacoloog
Ze was nog even achter de bloedgroep van mijn vriend aan geweest
Want nu blijkt dat als de moeder dus Negatief heeft en de vader Positief wil dat niet gelijk zeggen dat de kleine er last van gaat krijgen
Dit heeft weer te maken met een grote D en een kleine d
Als dit het geval is hoeft de kleine er geen last van te krijgen
Maar hellaas hebben wij allebei een grote D, dus de kleine gaat er last van krijgen
Wanneer weet niemand maar dat moment komt

Ook is zeker dat ik in Leiden zal gaan bevallen en dat de kleine er opgenomen zal gaan worden, dus zullen wij daar die tijd natuurlijk ook blijven (dit kan zo weer een week zijn)
Ik wist dit voor mezelf wel, ik had er rekening mee gehouden maar nu het besef er is is het toch wel even slikken

Over 2 weken moeten we terug naar de Gyneacoloog in den Helder en (nu) over 4 weken weer terug naar Leiden
We zijn er nog lang niet, maar zolang de kleine het nog steeds goed doet, kan ik genieten