Vertaling

15-03-2015 10:03

Ik ben al bijna op de helft op het vertalen van het boek
Januari 2014 moesten we met mijn jongste terug naar Leiden
Ze wouden een na onderzoek doen
Ze hadden tijdens de transfusies placebo toegevoegd of wat anders (wat weet ik zo niet meer)
Na het onderzoek kregen we een boekje mee met het gehele onderzoek
Maar het was in het Engels
Na een goeie tip van mn lieve vriendinnetje ben ik zelf het boek gaan vertalen (met natuurlijk hulp van het internet)
Ik ben dus al lekker opgeschoten

Verder voel ik aan mezelf dat ik er best wel gespannen onder ben
Het ene moment is er niks aan de hand, het andere moment maak ik me zorgen
Hoe gaat het met de kleine, zijn mijn stoffen actief bij de kleine
Ookal hebben we dinsdag gehoord dat het goed zit weet je gewoon niet hoe het per dag gaat
Dat is iets wat ik los moet gaan laten, ik moet gaan leren om te genieten van elke dag dat het wel goed gaat

Ik zoek zoveel mogelijk afleiding, meer kan ik eigenlijk niet echt doen
En gelukiig heb ik lieve mensen om me heen waar ik het goed over kan hebben, dat helpt mij er ook goed bij